הייאט חותכת ב-50% את דרישות הסף לסטטוס גבוה ב-2021

 הודעה מפתיעה של מועדון World of Hyatt שהולך בדרכו של מועדון Hilton Honors. המשמעות: על מנת להשיג סטטוס גלובליסט ב-2021 יידרשו חברי המועדון לצבור רק 30 לילות לסטטוס (כולל לילות בונוס) או 50,000 נקודות בסיס (הוצאה כוללת של 10,000$ במלונות הקבוצה). לשינוי הזה אין השפעה על תוכנית Milestones במסגרתה נהנים חברי המועדון מהטבות עודפות ככל שהם צוברים יותר לילות במהלך השנה הקלנדרית. בעלי סטטוס קיימים – אלו שהחזיקו סטטוס ב-31 למרץ השנה – ימשיכו להחזיק בו עד סוף פברואר 2022, בעוד מי שיצבור סטטוס במהלך 2021 יחזיק בו עד סוף פברואר 2023. במקביל האריך המועדון את המבצע התקופתי, שהיה אמור להסתיים ב-31 לדצמבר, עד ה-28 לפברואר, ובמסגרתו כל לילה נספר פעמיים לסטטוס ומכאן שניתן להשיג סטטוס גלובליסט תוך 15 לילות בלבד אם יושלמו בחודשיים הראשונים של 2021. הזדמנות פנטסטית!

אמירטס מציעה לילות במלון בחינם לללקוחותיה המבקרים בדובאי

הצעה מעניינת סה״כ, ואני כותב עליה למרות שאמירטס טרם פרסמה את מועד תחילת טיסותיה לישראל. להזמנות עד ה-23 לדצמבר ולשהיות עד ה-28 לפברואר. אין מבחר מלונות אלא רק אחד: JW Marriott Marquis. התנאים העיקריים בקצרה: נדרש כרטיס הלוך/חזור בטיסות אמירטס בלבד כשדובאי היא היעד בכרטיס, כרטיס שהונפק ע״י אמירטס עצמה (סטוק 176), לא כולל כרטיסי בונוס וכרטיסים מוזלים, כרטיס הכולל טיסה במחלקת התיירים מזכה בלילה אחד בחינם בעוד כרטיס שכולו טיסות במחלקת העסקים מזכה בשני לילות בחינם עם שדרוג אפשרי לחדר, נדרשת הזמנה של 72 שעות לפני הנסיעה לכל המאוחר, לא תקף לשהיות בין ה-27 לדצמבר וה-2 לינואר. איך נהנים מההטבה? לאחר הזמנת הכרטיס יש לשלוח מייל עם קוד ההזמנה לתיבה ״EmiratesOffer@emirates.com״ והחברה תשלח בחזרה שובר למלון. בהצלחה!

הצעה חדשה לרכישת ישראייר: 180 מיליון ש״ח

ההצעות הקודמות, כולל זו של רמי לוי, היו באזור ה-100 מיליון ש״ח בלבד. מתוך הכתבה של מיכל רז-חיימוביץ׳: ״המאבק על חברת ישראייר חוצה גבולות. בנק ההשקעות הקנדי Wadish Capital, שבבעלות הישראלי ד״ר שלמה עובדיה, והחברה האוסטרלית Amrock Aviation Australia הגישו הצעה משותפת בחלוקה של 51% ו-49% בהתאמה לפיה הן מציעות לרכוש 100% מישראייר As is בתמורה לתשלום של 170 מיליון שקל במזומן, 7 מיליון שקל כבונוס לעובדים אחרי הקלוזינג, ויתור על החוב של איי.די.בי לחברה ושהיקפו 16.3 מיליון שקל והתחייבות כללית להשקיע בחברה״.

סרטון בטיחות טיסה חדש של אייר ניו-זילנד

חברת התעופה הנהדרת לא מפעילה כיום קוים בינ״ל. ניו-זילנד סגורה לתיירות אך מתמודדת בהצלחה רבה עם הקורונה. טיסות-פנים בתוך המדינה כן מתקיימות ולכן חברת התעופה הלאומית החליטה להפיק סרטון חדש – אחד נוסף בשרשרת ארוכה ומפוארת של סרטונים מעולים – הפונה באופן חריג דווקא לקהל הביתי. מי שביקר בניו-זילנד וזוכר את המקומות והמראות כנראה יעריך את הסרטון הזה במיוחד. שווה צפייה, תהנו!

מועדון התעופה AAdvantage מחלק מתנות צנועות לכל חברי המועדון

משום מה הקמפיין הזה עושה גלים ברשת ויש כאלו שטופחים על השכם של אמריקן כאילו שעשתה צעד שיווקי מרשים. אני לא מבין על מה המהומה. בפועל כמעט כל חברי המועדון זכו למתנה צנועה במיוחד: 100 מיילים בלבד (בשווי ריאלי של 1.5$). אבל היי, מעטים מחברי המועדון אמורים לקבל מתנות מעניינות יותר עד כדי 5 זוכים מאושרים שיקבלו 500,000 מיילים כל אחד ובנוסף 4 לילות במלון יוקרתי במרכז אמריקה. למועדון יש מעל 100 מיליון חברים אז סיכויי הזכייה אפסיים, אבל להירשם כדאי ובמקרה הכי גרוע תקבלו 100 מיילים בחינם. ההרשמה עד ה-16 לדצמבר.

עדכון קצר של אלעל לגבי הפעילות הנוכחית

מלבד התחייסות להארכת תוקף הנקודות והסטטוסים בשנה אחת, עליה ידענו כבר, העדכון האחרון כולל התייחסות גם ללו״ז הטיסות ופתיחת הקוים של החברה, לפעילות החברה בנתב״ג ולהחזר כספים ללקוחות שרבים מהם עדיין מחכים אפילו שטיסתם בוטלה לפני חודשים רבים.

3 תגובות

  1. איתן

    תודה ליאור,

    המבצע של אמריקן פתוח לתושבי ארה"ב בלבד.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני קיבלתי 100 מיילים במתנה. הכתובת בחשבון שלי היא ישראלית.

      הגב
      • איתן

        צודק. לא דייקתי. ההגרלה על 500,000 מיילים היא רק לתושבי ארה"ב. גם אני קיבלתי 100 מיילים 🙂

השאר תגובה