נתחיל מפרטי המבצע.

המבצע לרבעון השני: טריפל נקודות לכל השהיות בין ה-3 לאפריל וה-30 ליוני. שימו לב שגם מועד הצ׳קאין וגם מועד הצ׳קאאוט צריכים להיות במסגרת התאריכים האלו. בנוסף ניתן בונוס נדיב של 5,000 נקודות ללילה בסופ״ש (ראשון ושני ברוב העולם, שבת וראשון במדינות מסוימות).

מועדון קלאב קרלסון מציע, באופן רגיל, יחס צבירת נקודות נדיב יחסית של 20 נקודות לכל 1$ בחיוב. לצורך השוואה מרבית המועדונים המתחרים מציעים ׳רק׳ 10 נקודות לכל 1$ בחיוב, אם כי הנקודות של קלאב קרלסון הן בעלות ערך נמוך יותר. במסגרת המבצע החדש יחס הצבירה הוא של 60 נקודות לכל 1$ בחיובלפני בונוס לסטטוס (שחל על נקודות הבסיס בלבד). אם ניתן לנקודות של המועדון יחס ריאלי של 3$ לכל 1,000 נקודות הרי שמדובר על החזר של בערך 18% על ההוצאה. מצוין!

המבצע החדש גם מציע בונוס של 5,000 נקודות לכל לילה בסופ״ש. מדובר על הלילות שבין ראשון לשני ובין שני לשלישי ברוב מדינות העולם ועל הלילות שבין שבת לראשון ובין ראשון לשני במדינות מסוימות במזרח התיכון (שנוסעים ישראלים לא באמת מגיעים אליהן…). כלומר, לילות תחילת השבוע מבחינת הלו״ז הישראליאבל מתאים במיוחד לשהיות סופ״ש ארוך באירופה עבור מי שמעוניין לצאת בשישי, לדוגמה, ולחזור בשלישי. השווי של הבונוס הזה, אם כן, הוא בערך 15$ לכל לילה.

המבצע החדש דורש הרשמה (לחצו כאן) ומוגבל לבונוס מצרפי של 100,000 נקודות לכל חבר מועדון. אם המכסה המקסימלית הזאת רלוונטית לכם אז מצבכם טוב.

Club Carlson 2017Q2 Promotion T&C

כמה אטרקטיבי המבצע?

אני אוהב את השילוב האפשרי של בונוס מבוססהוצאה (טריפל נקודות) ובונוס מבוסס לילות (סופ״ש). המשמעות היא שגם שהייה זולה יחסית יכולה לצבור יתרת נקודות גדולה במיוחד שבה אפשר להשתמש מאוחר יותר כדי להזמין חדרים במלונות יוקרתיים ויקרים יותר.

נמשיך בדוגמה.

בדקתי את הסופ״ש האחרון של יוני, מה-23 עד ה-27 לחודש, מתוך הנחה שזה מועד מתאים גם לטיולי משפחות (בתי ספר יסודיים כבר בחופשה, אם אינני טועה) וגם תחילת הקיץ כך שיהיה מזג אוויר מצוין ברוב אירופה.

כרטיס של וויזאייר מת״א לבודפשט בתאריכים האלו מתחיל מ-144 אירו בלבד הלוך/חזור (אם תזמינו כל מקטע בנפרד, כך ע״פ גוגל פלייטס). בבודפשט ישנם שלושה מלונות של קבוצת קרלסוןרזידור כשהטוב מביניהם הוא מלון רדיסון בלו שנמצא במיקום מרכזי מספיק. בתאריכים האלו המלון מציע תעריף גמיש של 75 אירו ללילה בחדר סטנדרטי.

Radisson Blu Beke Per:Night Rate

המחיר הכולל יוצא 365 אירו לארבעה לילות כולל מסים.

Radisson Blu Beke Rate for 4 Nights

תוכלו, אגב, לעבור לאתר של רדיסון בלו דרך אתר קאשבקלדוגמה TopCashBack, עליו אני ממליץ כאן בבלוגולקבל החזר נוסף על ההוצאה. כרגע האתר מציע החזר של 6% – וזה מתורגם ל-22 אירו.

TCB Radisson Blu

השהייה הזאת, במסגרת המבצע החדש, תצבור לחבר מועדון כ-29,200 נקודות. כמעט מספיק לשני לילות נוספים באותו מלון (הוא מקטגוריה 2 במועדון ודורש 15,000 נקודות ללילה). לחילופין היתרה תספיק ללילה אחד במלון מקטגוריה 3 כמו מלון פארקפלאזה באזור קודאם בברלין או מלון רדיסון בלו בוילנה.

כלומר, פוטנציאלית, ניתן לרכוש כמעט שישה לילות במלון מרכזי בבודפשט תמורת פחות מ-350 אירו ובנוסף אפילו לצבור קרדיט לטובת סטטוס במועדון. לא רע.

רוצים עוד נקודות?

אפשר וכדאי להנות מהמבצע החדש במקביל לכמה מבצעים אחרים שמציע המועדון. הנה שלושה מהם:

Club Carlson 2017 App Bonus

בונוס של 3,000 נקודות להזמנה ראשונה באפליקציה

את הבונוס החדפעמי מציע המועדון להזמנה חדשה מעכשיו ועד סוף השנה. לא נדרשת הרשמה מוקדמת.

Club Carlson Sprong Getaway Promo

בונוס של 7,000 נקודות לשני לילות ברשת קאנטרי אין

ובנוסף 15% הנחה כשהתעריף המוזל גם הוא גמיש (חריג). אין מלונות של רשת זו באירופה, כך שהמבצע רלוונטי בעיקר לנוסעים ארה״ב, והוא תקף עד ה-31 למאי בלבד. נדרשת הרשמה מוקדמת.

Club Carlson Megapoints

חבילות של 10,000 נקודות בונוס ללילה במלונות מסוימים

זה לא בדיוק ׳מבצע׳ אלא הצעה מתמשכת במלונות של הרשתות רדיסון ורדיסון בלו בארה״ב. למעשה מדובר בתעריף מיוחד, שלרוב יקר יותר ב-20$ עד 30$ ללילה מהתעריף הגמיש, הכולל בתוכו חבילה של 10,000 נקודות לכל לילה בהזמנה. זה יכול להשתלם בהרבה מקרים ובעצם זו דרך זולה לרכוש נקודות.

כך, לדוגמה, הזמנה של שני לילות במלון רדיסון ליד פורט וורת׳ בטקסס, שעלותה 250$ כולל מסים (או 235$ אחרי החזר קאשבק), תניב לא פחות מ-43,000 נקודות שלהן שווי ריאלי של 130$. כלומר, החזר מוערך של 55% על ההוצאה!

Radisson Fort Worth Rate

לסיכום

המבצע החדש של קלאב קרלסון אטרקטיבי במיוחד למי שממילא תכנן חופשת סופ״ש ארוכה באירופה ברבעון הנוכחי או לפחות מהווה תמריץ מצוין למי שהרעיון קורץ לו. לקבוצת קרלסוןרזידור יש נוכחות משמעותית באירופה ובפרט בצפוןאירופה.

לא לשכוח לעבור לאתרי הקבוצה דרך אתר קאשבק, כדי לקבל החזר נוסף, ולבדוק תמיד את התעריפים המוזלים המוצעים לחברי מועדון. לילות שיוזמנו באמצעות נקודות או בתעריף המשלב כסף ונקודות לא יזכו בצבירת נקודות במסגרת המבצע החדש אבל כן יספרו לטובת סטטוס במועדון.

3 תגובות

  1. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון – FlyingOut

    […] במסגרת המבצע, המתקיים עד ה-30 ליוני, ניתן לצבור מקסימום של 100,000 נקודות. במבצע מקנה פי שלוש נקודות על כל השהיות במלונות הקבוצה בעולם (כלומר, 60 נקודות לכל 1$ בחיוב) ובונוס של 5,000 נקודות לכל לילה בין ימים ראשון ושני ובין ימים שני ושלישי. הרשמה נדרשת. לפרטים נוספים – ראו את הפוסט הזה. […]

    הגב
  2. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] במסגרת המבצע, המתקיים עד ה-30 ליוני, ניתן לצבור מקסימום של 100,000 נקודות. במבצע מקנה פי שלוש נקודות על כל השהיות במלונות הקבוצה בעולם (כלומר, 60 נקודות לכל 1$ בחיוב) ובונוס של 5,000 נקודות לכל לילה בין ימים ראשון ושני ובין ימים שני ושלישי. הרשמה נדרשת. לפרטים נוספים – ראו את הפוסט הזה. […]

    הגב

השאר תגובה