לקריאת הפוסט הקודם לחצו כאן.

מועדון התעופה AAdvantage (אמריקן)

המועדון מוכר מיילים פחות או יותר כל הזמן. לרכוש מיילים במחיר מלא מהמועדון זה בלתי סביר בעליל.  המבצעים מגיעים בגרסאות שונות ומשונות בשילוב בונוסים מדורגים והנחות. לרוב יש לרכוש את היתרה המקסימלית המותרת – 150,000 מיילים במחיר של 4312$ – על מנת להנות מהמחיר הנמוך ביותר תחת כל מבצע. המחיר הנמוך ביותר הוא 17.20$ לכל 1,000 מיילים.

ב-2017 המועדון הציע לפחות שבעה מבצעים: מה-5 עד ה-30 לינואר, מה-2 עד ה-8 לפברואר, מה-21 למרץ עד ה-13 לאפריל, מה-1 עד ה-31 למאי, מה-3 עד ה-31 ליולי (המבצע המשתלם ביותר), מה-2 עד ה-31 לאוגוסט ומה-2 לאוקטובר עד ה-2 לנובמבר. מרבית הסיכויים שנראה לפחות עוד מבצע אחד עד סוף השנה.

חברי מועדון רשאים לרכוש ולקבל במתנה עד 150,000 מיילים בשנה קלנדרית (לא כולל בונוסים). למיילים אין תוקף כל עוד החשבון נשאר פעיל וחשבון הופך לאפעיל אחרי 18 חודשים של חוסר פעילות. מימוש של מייל אחד או צבירה של מייל אחד נחשבים לפעילות בחשבון ו׳מאפסים את השעון׳.

מועדון התעופה MileagePlus (יונייטד)

המועדון מציע מספר פעמים בשנה בונוס של עד 100% ברכישת מיילים. לרוב הבונוס נמוך יותר, החל מ-40% בלבד, אך בדר״כ המכירה האטרקטיבית ביותר בשנה נמשכת זמן רב בניגוד למכירות האחרות שנמשכות ימים בודדים. המחיר, תחת בונוס של 100%, הוא 18.81$ לכל 1,000 מיילים.

ב-2017 המועדון הציע לפחות שישה מבצעים: מה-9 עד ה-23 לינואר, מה-6 עד ה-9 לפברואר, מה-11 עד ה-16 ליולי, מה-25 ליולי עד ה-12 לספטמבר (המבצע המשתלם ביותר), מה-25 עד ה-29 לספטמבר ומה-4 עד ה-16 לאוקטובר.

חברי מועדון רשאים לרכוש עד 150,000 מיילים בשנה קלנדרית (כולל בונוסים) ולקבל במתנה מיילים נוספים (המגבלה לא ברורה כיום). למיילים אין תוקף כל עוד החשבון נשאר פעיל וחשבון הופך לאפעיל אחרי 18 חודשים של חוסר פעילות. מימוש של מייל אחד או צבירה של מייל אחד נחשבים לפעילות בחשבון ו׳מאפסים את השעון׳.

מועדון התעופה SkyMiles (דלתא)

המועדון, ככלל, לא מקיים מבצעים למכירת מיילים. המועדון מוכר מיילים באופן שיגרתי במחיר של 35$ לכל 1,000 מיילים.

חברי מועדון רשאים לרכוש עד 60,000 מיילים בשנה קלנדרית. למיילים אין תוקף.

מועדון התעופה MileagePlan (אלסקה)

המועדון מציע מספר פעמים בשנה בונוס של עד 50% ברכישת מיילים. לרוב הבונוס המקסימלי הוא של 40% בלבד ולפעמים הבונוס המקסימלי מוצע רק לחלק מחברי המועדון. המחיר, תחת בונוס של 50%, הוא 19.71$ לכל 1,000 מיילים.

ב-2017 המועדון הציע ארבעה מבצעים: מה-20 לפברואר עד ה-6 לאפריל, מה-24 לאפריל עד ה-3 למאי, מה-15 למאי עד ה-1 ליולי ומה-21 לאוגוסט עד ה-5 לאוקטובר (המבצע המשתלם ביותר). כלומר, מרבית המבצעים נמשכים למעלה מחודש מה שאומר שניתן לרכוש מיילים של המועדון במחיר מוזל לאורך בערך שליש מהשנה אבל בדר״כ רק אחד המבצעים הוא אטרקטיבי באמת.

חברי מועדון יכולים לרכוש ולקבל במתנה כמה מיילים שירצו בכל שנה. למיילים אין תוקף כל עוד החשבון נשאר פעיל וחשבון הופך לאפעיל אחרי שנתיים של חוסר פעילות. מימוש של מייל אחד או צבירה של מייל אחד נחשבים לפעילות בחשבון ו׳מאפסים את השעון׳.

מועדון התעופה Executive Club (בריטיש)

המועדון בדר״כ מציע פעמיים בשנה בונוס של 50% ברכישת אוויוס. לפעמים מוצעים בונוסים נמוכים יותר או בונוסים רק לחלק מחברי המועדון. כדאי גם שניתן לרכוש אוויוס במבצעים של המועדוןהאח, IberiaPlus, ואז להעביר את האוויוס בין החשבונות בחינם. גם המועדון של איבריה מציע בונוס של 50% ברכישת אוויוס לפחות פעם בשנה. המחיר, תחת בונוס של 50%, הוא 12.00 אירו לכל 1,000 אוויוס (ובסטייה קלה ברכישה בפאונד).

ב-2017 שני מבצעים היו פתוחים לקהל הרחב: מה-29 למאי עד ה-1 ליוני ומה-26 עד ה-30 ליוני.

בנוסף, לעיתים ישנן הזדמנויות לרכוש אוויוס בזול באתר הספרדי של גרופון (אלו אוויוס של IberiaPlus) ודרך אתר המכירות הצרפתי Vente-Privee (על אפשרות זו כתבתי פוסט מוקדם יותר השנה). מחיר האוויוס, באפיקים אלו, יורד עד 10.50 אירו לכל 1,000.

חברי מועדון רשאים לרכוש עד 100,000 אוויוס בשנה קלנדרית (לא כולל בונוסים) ולקבל במתנה 100,000 אוויוס נוספים. העברות מחשבונות אוויוס אחרים ורכישות אוויוס באמצעות שותפים, להבנתי, אינן נספרות תחת המכסה השנתית. לאוויוס אין תוקף כל עוד החשבון נשאר פעיל וחשבון הופך לאפעיל אחרי 36 חודשים של חוסר פעילות. מימוש של אוויוס אחד או צבירה של אוויוס אחד נחשבים לפעילות בחשבון ו׳מאפסים את השעון׳.

מועדון התעופה Miles&More (קבוצת לופטהנזה)

המועדון אינו מוכר מיילים.

ניתן לרכוש נקודות של מועדון המלונות SPG ולהעביר אותן, ביחס של 1:1, למועדון התעופה של קבוצת לופטהנזה. זו דרך המלך עבור מי שמעוניין להגדיל את היתרה בחשבונו.

מועדון התעופה FlyingBlue (אייר פראנס וק.ל.מ)

המועדון מציע בדר״כ פעם בשנה בונוס של 100% ברכישת מיילים ולפעמים במבצעים נוספים בונוס של עד 50% ברכישת מיילים. אין הגיון אמיתי לרכוש מיילים עם בונוס שנמוך מ-100%. המחיר, תחת בונוס של 100%, מגיע עד 13.80 אירו לכל 1,000 מיילים.

ב-2017 הבונוס המקסימלי הוצע פעם אחת: מה-1 עד ה-25 לספטמבר.

חברי מועדון ללא סטטוס יכולים לרכוש ולקבל במתנה עד 75,000 מיילים בשנה קלנדרית (לא כולל בונוסים). חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה, סילבר ומעלה, יכולים לרכוש ולקבל מיילים ללא הגבלה. המיילים נמחקים לאחר שנתיים שבהם לא נרשמה ׳טיסה מזכה׳ כלשהי. ׳טיסה מזכה׳ היא כל טיסה שמאפשרת צבירת מיילים לסטטוס במועדון (כלומר, טיסות במחלקות כרטוס נמוכות לא בהכרח ייספרו).

מועדון הנוסע המתמיד (אלעל)

המועדון לא מוכר נקודות אבל כן מאפשר לרכוש נקודות חסרות בעת הזמנת כרטיס בונוס. המחיר הוא 1$ לנקודה, ולכן רכישת נקודות בדרך זו אינה אטרקטיבית ומתאימה רק במידה וחסרות נקודות מעטות למימוש רצוי.

למיטב ידיעתי אין מגבלה על כמות הנקודות שניתן לרכוש בדרך זו.

7 תגובות

  1. צדוק

    תודה על הפוסט
    ומה בהקשר למועדון Aegean Airlines?
    נדמה לי שגם באתר שלהם ניתן לרכוש מיילים כל הזמן.
    המחיר אטרקטיבי? יש מבצעים? ניתן לרכוש דרכם בכל החברות בברית סטאר?
    אשמח לדעתך בעניין

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      מועדון Miles+Bonus (איג׳יאן) מאפשר לכל חבר מועדון לרכוש עד 50,000 מיילים במשך שנת החברות שלו במחיר של 25 אירו לכל 1,000 מיילים. מעולם לא ראיתי מבצע למכירת מיילים במועדון ואני לא מכיר דרך יצירתית יותר לרכוש את המיילים בזול (למעט דרך SPG). המחיר, בעיניי, לא אטרקטיבי. משזה נאמר – בהחלט אפשר במימוש מתוחכם לחלץ ערך גבוה יותר מהמיילים האלו כי סה״כ טבלאות המימוש של המועדון אטרקטיביות למדי.

      איג׳יאן שותפה בברית סטאר ומכאן שניתן להשתמש במיילים של המועדון לרכישת מושבי בונוס בטיסות של כל השותפות האחרות בברית. מנוע החיפוש באתר המועדון די מוגבל אז כמעט תמיד צריך להתקשר לשירות הלקוחות כדי להזמין כרטיס בונוס.

      הגב
  2. אי

    קניית מיילים של miles and more דרך SPG.
    המיילים שירכשו בSPG ויועברו לmiles and more יחשבו לסטטוס או לבונוס?

    היה חסר לי 3000 מיילים שנה שעברה לסטטוס hon ולא הצלחתי להשיג אותם בלי לטוס לאנשהו ולא הייתה לי אפשרות לטוס לשומקום 🙁

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אלו רק מיילים למימוש ולא ייספרו לסטטוס.

      אם היית כ״כ קרוב לסטטוס HON אז כנראה שאתה טס המון. מרשים מאוד! חבל שלא הייתה לך האפשרות להשלים את הפער… זה סטטוס יוקרתי במיוחד.

      הגב

השאר תגובה