הפוסט הזה, לסיכום 2019, הוא עלי ועליכם. קבלו: חמש הטיסות הכי מעניינות שהיו לי השנה, את חמשת המלונות הכי שווים בהם ביקרתי, ולצד אלו את עשרת הפוסטים הכי פופולריים בבלוג.


חמש טיסות מעולות

פשוט אין ספק שהטיסה המשמעותית ביותר השנה הייתה טיסת הפרידה מה-747 של אלעל, מרומא לת״א, בה טסתי במחלקת העסקים. במטוס היו כמה עשרות מקוראיי הבלוג, והשמחה הייתה רבה.

השנה, בפעם היחידה בינתיים, טסתי במחלקה הראשונה של ג׳פן איירליינס (מטוקיו לשיקגו). המוצר מעט מיושן אבל השירות היה פנטסטי וכך גם היצע האוכל והמשקאות. חוויה מדהימה, אבל באתי עם ציפיות בהתאם.

שמחתי לנסות את מחלקת העסקים החדשה של אווה במטוס בואינג 787-10. חברת התעופה הטיוואנית נחשבת לאחת הטובות באסיה, אבל הטיסה שלי איתה הפעם הייתה קצרה מאוד: מהונג-קונג לטייפה.

תמיד תענוג: המחלקה הראשונה של לופטהנזה. טסתי במחלקה זו בעבר, אבל השנה בפעם הראשונה המראתי ממינכן ולא מפרנקפורט. הטיסה הייתה מצוינת כרגיל, וכמובן שאספתי בדרך ברווז נוסף.

בפעם השניה טסתי עם בריטיש בטיסה BA001 מלונדון לניו-יורק. חוויה ייחודית מאוד וחובה לכל חובב תעופה אמיתי. כבר מתגעגע. לשמחתי גם נטע טסה השנה בטיסה זו, אם כי לא יחד איתי.

חמישה מלונות מצוינים

בודפשט: Parisi Udvar – Hyatt Unbound Collection. בין המלונות הטובים ביותר של קבוצת הייאט בהם התארחתי עד כה (וזו רשימה ארוכה). המלון בבודפשט יוקרתי, מעוצב, ממוקם היטב במרכז העיר ועמוס בתחכום. נסו ולא תתאכזבו – ורצוי לשלם בנקודות.

בנגקוק: 137Pillars Suites & Residences. מלון נהדר שהוא בעצם חיבור בין מלון לבין בית-דירות (שגם בו ניתן להזמין סוויטות על בסיס יומי, ולרוב במחיר נמוך יותר). רמת שירות גבוהה מאוד, מתקנים פשוט מצוינים וסוויטות נוחות מאוד. מומלץ בחום!

וושינגטון: InterContinental Willard. מבחינתי זה מלון מושלם. לא טוב, לא מצוין, אלא מושלם. המיקום מצוין, הוא יוקרתי, הוא היסטורי, הוא מעוצב, השירות פנטסטי, ההטבות לסטטוס הן מעל ומעבר, הסוויטות מרשימות ויש לו את אחד מהברים הכי וותיקים בעיר. שאר המלונות בעיר פשוט מתחרים על המקום השני.

פריס: Grand Powers. כמו המלון בבנגקוק, גם המלון הזה שייך לרשת SLH. מדובר במלון בוטיק יוקרתי במרכז פריס, עם היסטוריה מרשימה, שעבר שיפוץ מקיף לאחרונה. מתאים בול לחובבי מלונות הבוטיק שרוצים חוויה פריסאית אמיתית עם שירות מוקפד, חדרים נוחים ומסעדה טובה.

ת״א: Crowne Plaza City Center. נכון, לא מדובר במלון יוקרה שמתחרה עם ארבעת האחרים ברשימה. אבל השנה התארחתי במלון הזה מספר פעמים ותמיד קיבלתי שדרוג לסוויטה ושירות מצוין. משהו טוב עובר על המלון הזה, אז הוא נכנס לרשימה בכל זאת.

עשרה פוסטים פופולריים

בפשטות, להלן דירוג עשרת הפוסטים שפורסמו ב-2019 וזכו להכי הרבה צפיות, לפי הסדר:

  1. מבצע חריג של אלעל לכרטיסים מוזלים בנקודות (נובמבר 2019)
    – – –
  2. השוואה: סקיימקס מול פלייקארד (נובמבר 2019)
    – – –
  3. סקירה: צי המטוסים של אלעל (יולי 2019)
    – – –
  4. סופ״ש באיטליה כדי להיפרד ממלכת השמיים (אוקטובר 2019)
    – – –
  5. מדריך: איך להיכנס לטרקלינים בשדות תעופה (מהדורת 2019) (אוגוסט 2019)
    – – –
  6. סקירה מקיפה: כרטיס האשראי SKYMAX (נובמבר 2019)
    – – –
  7. אם כבר לטוס אלעל – אז להזמין אלעל (ספטמבר 2019)
    – – –
  8. כרטיסי האשראי הטובים ביותר לנוסעים (מהדורת 2019) (מרץ 2019)
    – – –
  9. תעריפים מעולים במחלקת העסקים של סוויס (אוקטובר 2019)
    – – –
  10. במחלקת העסקים של טאפ מאירופה לישראל (ספטמבר 2019)

מעניין לראות ש-4 מתוך ה-10 עוסקים ישירות באלעל, ו-3 מתוך ה-10 עוסקים בכרטיסי אשראי (מגמה).

מאחל לכולנו ש-2020 תהיה שנה נהדרת עם המון נסיעות, נקודות, שדרוגים והפתעות טובות!

7 תגובות

  1. מיכאל

    אני מאד אוהב לקרוא את הפוסטים שאתה כותב. ב2020 יכול להיות שנזכה לקרוא יותר ביקורות שלך?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בכנות – אני לא אוהב במיוחד לכתוב ביקורות. אבל אני מבין את הערך שזה נותן לקוראים ולכן ממשיך לעשות את זה. אשתדל לכתוב יותר ביקורות ב-2020.

      הגב
  2. תום

    הזדמנות טובה להודות על הבלוג הזה, שיורד לפרטים, יסודי ומעמיק ומצד שני אף פעם לא מטרחן. לא מחמיץ אף פוסט. תודה!

    הגב

השאר תגובה