לפוסט הזה אין הקדמה. ניגש ישר לעניין…

נפתח לאחרונה: Hyatt Regency Sydney

ֿזה המלון השני של הקבוצה בסידני – והוא מתנה גדולה. עד כה היה בסידני מלון יחיד של הקבוצה – Park Hyatt Sydney – שהוא, לדעת רבים, אחד המלונות הטובים ביותר של הקבוצה בעולם. המיקום, האיכות, השירות והמחיר הם כולם ברמה הגבוהה ביותר. וזאת בעצם הייתה הבעיה. אוהדי הייאט שהיו מגיעים לסידני היו ניצבים בפני בחירה קשה: לשלם מחיר גבוה מאוד בשביל להתארח בפארק הייאט (30,000 נקודות, מלון מקטגוריה 7) או לעשות צעד חריג ולהעדיף מלון של קבוצה אחרת למרות שיש מלון של הייאט בעיר.

SYDRS_W015 Regency Suite

ובכן, עכשיו יש חלופה לאותן שהיות לא-חגיגיות. המלון החדש ממוקדם במרכז העיר, ברובע העסקי מול מפרץ דרג׳ילינג, והוא מקטגוריה 5 במועדון של הייאט. כלומר, יידרשו רק 20,000 נקודות ללילה-בונוס או 10,000 נקודות ו-125$ (לפני מס) בבתעריף נקודות וכסף.

המלון החדש כולל לא פחות מ-892 חדרים כך שלא תהיה בעיית זמינות, בתקווה, ברוב ימות השנה.

נפתח לאחרונה: Hyatt Place Heathrow Airport

אם יש משהו שקל למצוא מסביב להית׳רו, מלבד נהגי מוניות, זה מלונות בתקציב סביר. אז במובן הזה המלון החדש אינו בשורה גדולה.

עד לפני כמה חודשים לא היה מלון של הקבוצה ליד השדה המרכזי הזה ממערב ללונדון. וחבל, כי באזור יש נוכחות לכל הקבוצות המתחרות. לפני כמה חודשים נפתח מלון אחר של הקבוצה, Hyatt Place Heathrow Hayes, אך בניגוד למה ששמו מרמז הוא דווקא לא קרוב מדי לשדה. הוא קרוב יחסית – בערך עשרים דקות ברכב בנסיעה ישירה – אבל קצת גבולי לקרוא לו ׳מלון שדה׳. נסיעה במונית מהשדה אליו עלתה לי, לצורך האומדן, 25 פאונד. שהיתי בו פעמיים ולא יצאתי מרוצה – אז החלטתי שלא אחזור אליו לביקור שלישי.

LHRZA_W003 Gallery

החדשות הטובות הן שהקבוצה בחרה, בצעד מעט מוזר אני חייב לומר, לפתוח מלון נוסף באזור והפעם קרוב יותר לשדה. המלון החדש, מקטגוריה 3 במועדון של הייאט, נמצא בתוך ׳אזור הנסיעה החינמית׳ שמסביב לשדה (Heathrow Free Travel Zone) כך שהגעה מהשדה ואליו זה עניין פשוט למדי. המלון לא מציע שירות הסעות עצמאי אבל זה לא דבר מקובל בהית׳רו.

המלון החדש כולל 356 חדרים.

נפתח לאחרונה: Hyatt Regency Cartagena

קרטחנה, למקרה שטרם שמעתם עליה, היא עיר נמל בצפון קולומביה, לחופי הים הקריבי, ואחת הערים הגדולות והמוכרות ביותר במדינה. העיר העתיקה וכן המבצר המפורסם של העיר (סן פיליפה)  הוכרזו ע״י אונסק״ו כאתרי מורשת עולמית. קרטחנה נחשבת ע״י רבים כאחת הפנינים של אמריקה הלטינית.

עד לאחרונה לקבוצת הייאט לא הייתה כל נוכחות בקולומביה. אפילו בבוגוטה, עיר סה״כ מעניינת וגדולה הרבה יותר מקרטחנה, אין מלון של הקבוצה. ועכשיו זה השתנה עם פתיחתו של המלון החדש שמוסיף תמריץ עבור אוהדי הייאט להגיע לעיר הנמל הצבעונית.

cartagena

המלון החדש נהנה ממיקום מצוין במרכז העיר ועל החוף, כולל 261 חדרים והוא מקטגוריה 2 בלבד במועדון של הייאט. כלומר, דרושות רק 8,000 נקודות ללילה-בונוס.

נפתח לאחרונה: Hyatt Regency Los Angeles Airport

אוקיי, זה לא מדויק. נתתי למלון הזה להסתנן לרשימה בזכות ההיסטוריה שלו.

המלון הזה הוא גילגולו האחרון של המלון שממנו צמחה כל קבוצת הייאט. כן, ממש ככה. קבוצת הייאט נמצאת בבעלות משפחת פריצקר שרכשה ב-1957 מוטל קטן ליד שדה התעופה הבינ״ל של לוס-אנג׳לס שנקרא אז Hyatt House על שם בעליו הראשונים. השם נשאר ומשפחת פריצקר המשיכה לרכוש מלונות נוספים ולבנות רשת ענפה ומשגשגת. בשנות ה-90 המלון נמכר ועבר לרשת רדיסון. לאחר מכן הוא שינה את שמו בפעם השלישית ונקרא The Concourse Hotel at LAX. ב-2014 המלון עשה לעצמו כותרות ש׳חזר הבייתה׳ לניהולה של קבוצת הייאט – אך לא שינה את שמו כבר באותה שנה. המלון נועד לעבור שיפוץ מקיף (והכרחי) והקבוצה החליטה שהוא ישמור על שמו עד תום התהליך. והנה עכשיו בסוף 2016 והמלון משנה את שמו ומצטרף לרשת הייאט רג׳נסי.

hyatt-regency-los-angeles-airport

התארחתי במלון בסוף 2014 וכתבתי עליו ביקורת.

אין הרבה מלונות טובים בסביבה הקרובה של LAX. ואם יש לכם קונקשיין יחסית קצר ואתם רוצים כרית להניח עליה את הראש – כדאי שתבחרו במלון קרוב מאוד כי התנועה מסביב לשדה הזה ידועה לשימצה ולפעמים ייקח חצי שעה ומעלה כדי לנסוע כמה מיילים בודדים מהטרמינל עד למלון הרצוי. המלון של הייאט, לעומת זאת, הוא ממש במרחק הליכה מהטרמינלים השונים בשדה (החל מ-10 דקות, תלוי מאיזה טרמינל). מלבד המיקום הוא גם אחד המלונות היחידים בסביבת השדה שמציעים שירות-מלא ואפילו פינוקים נוספים כמו בריכה וחדר כושר משוכלל. הוא הפך, בעצם, למלון הטוב ביותר והנוח ביותר ליד LAX. אבל הוא גם לא זול.

המלון כולל 580 חדרים והוא ייפתח בקרוב מרכז כנסים גדול. כאמור, המלון כולו עבר שיפוץ מקיף ואני חייב לומר שהתמונות שפורסמו בינתיים נראות נהדר. עבורי, כחובב מלונות הייאט, המלון הפך מיידית לבחירה הראשונה וכנראה האחרונה ליד השדה המרכזי הזה. המלון הוא מקטגוריה 3 במועדון של הייאט.

ייפתח בקרוב: Hyatt Regency Amsterdam

אמסטרדם היא אחת הערים האהובות עלי באירופה ובעולם. היא יפה, היא צעירה, היא מגניבה, היא אומנותית, היא ירוקה, היא שמחה… והיא די יקרה. במיוחד בשוק המלונות.

כיום יש שני מלונות של קבוצת הייאט באמסטרדם: הייאט פלייס ליד שדה התעופה ואנדז במרכז העיר. הראשון זול למדי אבל במיקום לא נוח לתיירים בעיר והשני יקר מאוד (לרוב מעל 350 אירו ללילה) ובעל אופי מאוד ייחודי שממילא לא מתאים לכולם. כלומר, אם אתם אוהדי הייאט אתם קצת בבעיה כשאתם באים לביקור בעיר הנהדרת הזאת. מהסיבה הזאת לא התארחתי עדיין באף אחד משני אלו, אגב.

AMSRA_W004 Exterior Rendering

אוהדי הייאט מחכים בציפיה מורטת עצבים למלון השלישי של הקבוצה שעתיד להיפתח בעיר בחודשים הקרובים. הוא נהנה ממיקום נוח מאוד (דרום-מזרח למרכז העיר, לא רחוק ממלון אינטרקונטיננטל אמסטל, ובמרחק הליכה מאזור המוזיאונים). המלון יכלול 211 חדרים, ביניהם 15 סוויטות סה״כ, וכמובן יציע גם טרקלין.

ייפתח בקרוב: Park Hyatt Bangkok

בנגקוק היא אחת מערי התיירות הגדולות ביותר באסיה. שוק המלונות של העיר הוא תענוג של ממש: אינספור מלונות, מכל הקבוצות, בכל דרגות האירוח ובמחירים נמוכים מאוד באופן יחסי. בבנגקוק אפשר בקלות להתארח במלון חמישה כוכבים אמיתי בלי לקרוע את הארנק – והמבחר מרתק.

ניסיתי כבר לא מעט מלונות בבנגקוק והאהוב עלי ביותר הוא הגרנד הייאט אראוואן (הנה ביקורת). הוא נחשב ע״י רבים לאחד המלונות הטובים ביותר של הקבוצה באסיה ומנוהל, אגב, ע״י ישראלי לשעבר.

כלומר, עבור חובב הייאט כמוני פתיחתו של הפארק הייאט – המתוכננת לחודש יוני 2017 – לא תהיה רעידת אדמה של ממש אלא תוספת מעניינת בלבד.

park-hyatt-bangkok-1

מה שכן, פארק הייאט בנגקוק נהנה ממיקום מצוין ושוכן במגדל יוקרתי חדש עם צורה ייחודית שיהפוך, אני מאמין, לאייקוני בעיר שגם ככה יש בה לא מעט בניינים ייחודיים. טרם נמסרו פרטים מלאים אבל ההערכות הן שהמלון יהיה מקטגוריה 5 במועדון של הייאט.

ייפתח בקרוב: Grand Hyatt Manila

במהלך הנסיעה הטובה ביותר של השנה הגעתי גם למנילה. עד שהגעתי לבירת הפיליפינים לא ידעתי באמת מהו פקק תנועה.

במנילה יש כבר מלון של רשת הייאט במתחם שנקרא City of Dreams. המתחם כולל מרכז קניות, מבחר לא מבוטל של מסעדות וקזינו גדול. הבעיה – המתחם הזה נמצא מחוץ למרכז העיר, באזור שבו יש עוד כמה מתחמים גדולים של קניות ובילוי, וכל נסיעה למרכז העיר אורכת לפחות שעה בפקקים האינסופיים של העיר. אם אתם חובבי הייאט – יש לכם בחירה קשה לקבל.

manila-traffic

וזה עומד להשתנות. המלון החדש, גרנד הייאט מנילה, שוכן במרכז העיר במרחק הליכה מנקודות עניין הרלוונטיות לכל תייר ולרוב אנשי העסקים אני מניח. המלון שאני ניסיתי במרכז העיר, הפנינסולה, הוא במרחק של עשר דקות הליכה מהגרנד הייאט לצורך האומדן (ייקח יותר זמן לנסוע בין המלונות, אבל, לפעמים הלחות במנילה כ״כ גבוהה שתעדיפו לנסוע בכל זאת).

המלון החדש שוכן במגדל בן 25 קומות כך שבתקווה חדרים רבים יציעו נוף מצוין על העיר הפקוקה.

ייפתח בקרוב: Park Hyatt St. Kitts

קריביים! אם כוס התה שלכם מונחת על שולחן עץ יוקרתי מול נוף פנטסטי של ים – המלון החדש של הייאט באי סנט קיטס הוא לגמרי בשבילכם. אבל צפו מראש שהמחירים יהיו גבוהים במיוחד.

סנט קיטס, למקרה שלא שמעתם על המקום (וסביר שלא שמעתם על אי שאוכלוסייתו מונה בקושי 40,000 בני אדם), הוא האי הגדול מבין שניים במדינת האיים הקטנטנה סנט קיטס ונוויס שנמצאת במרכז הים הקריבי. בערך 2000 ק״מ דרומית למיאמי, אז, הגעה לשם זה לא הסיפור המורכז ביותר.

SKBPH_W002

park-hyatt-st-kitts-1

את המלון הזה, של רשת היוקרה פארק הייאט, לא יהיה קשה למכור שיווקית. הוא חדש, הוא אקזוטי והתמונות שפורסמו עד כה נראות כמו גן עדן. כעת נותר רק לחכות לתג המחיר ולקטגוריית המימוש.

לסיכום

זו תקופה מעניינת למדי לחובבי הייאט. בעיקר כי הקבוצה מבצעת מהפך של ממש במועדון הלקוחות שלה שיחל לפעול במתכונתו החדשה במרץ 2017. אחד השינויים הגדולים הוא שהחל מהשנה הבאה חברי מועדון יצרכו לקרדט 60 לילות כדי להשיג את הסטטוס הגבוה ביותר וזאת לעומת 50 לילות או 25 שהיות כיום. זה יהיה מאתגר עבור חברי מועדון רבים שנהנים כיום מהסטטוס הגבוה ביותר.

הרחבת החתימה העולמית של הקבוצה, אם כן, היא דבר מבורך. ואם כבר מוסיפים מלונות עדיף שאלו יהיו מלונות מעניינים ביעדים מרכזיים מחוץ לארה״ב.

6 תגובות

השאר תגובה